Sellvio.pl: Zbuduj z nami sprzedaż · Agencja marketingowa i reklamowa

Agencja marketingowa przyszłości! Jesteśmy agencją marketingową która do swojej pracy podchodzi bardzo skrupulatnie. Z nami Twoje przedsiębiorstwo dąży do perfekcji w swoim fachu. Zadbamy zarówno o strategię marketingową jak i prowadzenie Twojej sprzedaży.

Automatyzacja procesów sprzedaży?
Tylko dzięki Baselinker!

W dobie intensywnie rozwijającej się sprzedaży internetowej wiemy jak cieżko jest sprostać wszystkim wyzwaniom z tym związanym. Dzięki poprawnie wprowadzonym procesom automatyzacji Twoja firma może usystematyzować swoje działanie a także wdrożyć automatyzację która przyczyni się do jej efektywnego rozwoju.

Wdrożenia Baselinker

Twoja sprzedaż odbywa się na jednym lub wielu marketplace, a w dodatku do tego sprzedajesz z pomocą swojego sklepu internetowego? Zdajemy sobie sprawę, że obsługa sprzedaży jest czasochłonna dlatego warto skupić się na automatyzacji części procesów co przyczyni się do rozwoju i oszczędności.​

bug_icon.png

Połączenie z usługami kurierskimi

Dzięki połączeniu Twojego panelu z usługami kurierskimi możesz liczyć na oszczędność czasu poprzez szybkie generowanie i drukowanie etykiet kurierskich bez konieczności opisywania etykiet. 

code_icon.png

Automatyzacja przy pomocy statusów

Przy poprawnym skonfigurowaniu konta i ustawieniu odpowiednich statusów, Twoja sprzedaż może przebiegać niemal automatycznie. Dzięki automatycznym akcją które wykonają pracę za Ciebie lub Twoich pracowników.

cloud_icon.png

Wszystkie zamówienia w jednym miejscu

Baselinker daje możliwość integracji zarówno z sklepami internetowymi jak i wszystkimi popularnymi marketplacami na rynku. Dzięki temu całą sprzedaż możesz obsłużyć z jednego miejsca w znacznie krótszym czasie.

screen_icon.png

Dokumenty sprzedażowe

W dzisiejszych czasach coraz to więcej czasu spędzamy na biurokracji, a gdyby była szansa to zmienić? Po poprawnym skonfigurowaniu baselinkera wszystkie dokumenty mogą generować się automatycznie, a na dodatek mogą się również same wysyłać do klientów.

firewall_icon.png

Integracja z twoim magazynem

Jeśli sprzedajesz na wielu rynkach zdajesz sobie sprawę z tego jak ważne są poprawne stany magazynowe na twoich aukcjach czy sklepie, aby unikać błędów warto je cyklicznie przekazywać. Baselinker daje możliwość synchronizacji z Twoim magazynem co pozwoli Ci uniknąć wielu kosztownych błędów.

server_icon.png

Asystent
pakowania

Masz ponad 50 paczek dziennie? Wiesz ile czasu zajmuje ich obsługa i pakowanie? A gdybym powiedział, że możesz ten czas skrócić przynajmniej 3 krotnie. Dzięki asystentowi pakowania już nigdy nie pomylisz etykiety i paczka nie dotrze do innego klienta, czas pakowania zostanie skrócony, a na koniec możesz wykonać zdjęcia spakowanej paczki.

Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem automatyzacji to zapraszamy do kontaktu. Każde wdrożenie wycenianie jest indywidualnie w zależności od potrzeb i wymagań klienta.

Automatyzacja procesów

Wiesz już w czym baselinker jest w stanie pomóc Tobie i firmie, pora żebyś dowiedział się w jakim sposób zautomatyzowanie procesów może przynieść Ci oszczędności czasu i kosztów.

Automatyzacji procesów i zadań

Po wprowadzeniu przez nas spersonalizowanych akcji i procesów pod Twoje wymagania, obsługa zamówień zdecydowanie się poprawi będzie wymagała mniejszych nakładów pracy, a co za tym idzie generować będzie mniej kosztów czy czasu Twoich pracowników. Czynności które wykonywały 3 osoby spokojnie będzie mogła przejąć 1 osoba, a reszta kadry pracowniczej może zająć się rozwojem przedsiębiorstwa. Dzięki temu jesteś w stanie w szybym tempie dokonać rozwoju lub zmian struktur w firmie.

Wszystkie zamówienia w jednym miejscu

Najlepiej wiesz ile czasu zajmuje wystawienie aukcji czy obsługa każdego rynku sprzedaży z osobna. A co gdyby istniała dużo szybsza i wygodniejsza droga? Jak już wcześniej było wspomniane baselinker daje możliwość obsługi wielu kanałów sprzedaży w jednym miejscu, ale to nie wszystko dzięki baselinkerowi możesz także wystawiać swoje aukcje na wszystkie dostępne rynki kilkoma kliknięciami. Dzięki ustawieniu odpowiednich szablonów oraz przypisaniu odpowiednich kategorii wszystko staje się dziecinnie proste.

Stabilność i ochrona danych

Przy pomocy Panelu i poprawnym jego skonfigurowaniu, możesz przypisać odpowiednie uprawnienia każdemu z pracowników. Dzięki temu masz pewność, że żadne pracownik nie będzie miał dostępu do danych których nie powinien widzieć, a także nie będzie miał możliwości nawet przypadkowo dokonać jakiś pomyłek o ile nie będzie miał do tego uprawnień. Co więcej każdą czynność wykonaną w panelu będziesz mógł sprawdzić i zweryfikować który pracownik ją wykonał.

Audyt Baselinker

Masz już wdrożonego baselinkera przez firmę lub zrobiłeś to na własną rękę jednak chcesz sprawdzić czy można coś poprawić lub ulepszyć?

Dobrze trafiłeś jesteśmy w stanie sprawdzić ustawienia Twoich akcji przeanalizować czas obsługi Twojego zamówienia od A do Z. Dzięki audytowi dowiesz się czy na Twoim koncie jest wszystko w porządku czy coś wymaga poprawy lub ulepszenia, aby zamówienia były realizowane w szybszym tempie. Po zakończeniu audytu otrzymasz raport z przeprowadzonych prac oraz zaproponujemy i wycenimy możliwość zmian jeśli będzie wymagała tego sytuacja zastana na Twoim koncie baselinker.

bug_icon.png

Weryfikacja automatycznych akcji

Weryfikacja automatycznych akcji w Baselinkerze jest ważna, ponieważ pozwala na uniknięcie błędów i niepożądanych skutków, które mogą wynikać z automatyzacji działań. Dzięki weryfikacji można zminimalizować ryzyko popełnienia błędów i zwiększyć efektywność procesów.

code_icon.png

Magazyn i pakowanie

Audyt pakowania i magazynu na celu ma dokładną ocenę procesów związanych z przygotowaniem zamówień oraz zarządzaniem magazynem. Jest to niezwykle ważne narzędzie, które pozwala na identyfikację obszarów wymagających poprawy w tym zakresie. 

cloud_icon.png

Marketplace, integracje i szablony

Weryfikacja wydajności szablonów aukcji, maili i integracji z systemami zewnętrznymi pozwala na poprawę skuteczności działań biznesowych i marketingowych. Weryfikacja integracji pozwala na identyfikację obszarów wymagających usprawnienia i podejmowanie działań.

screen_icon.png

Optymalizacja procesów sprzedaży

Ale po co mi ten audyt? Optymalizacja procesów sprzedaży to kluczowy element skutecznej strategii biznesowej. Baselinker to narzędzie, które może pomóc w tym procesie, dzięki możliwościom, jakie oferuje. Audyt baselinker może przyczynić się do zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy w procesach sprzedaży oraz wykorzystania narzędzi dostępnych w ramach platformy.
firewall_icon.png

Weryfikacja zabezpieczeń

Weryfikacja zabezpieczeń na Baselinkerze to istotny proces, który obejmuje analizę i ocenę zabezpieczeń systemu. Jednym z elementów weryfikacji jest wgląd pracowników w dane statusy zamówień czy integracje. Jest to ważne ze względu na ochronę prywatności danych klientów i uniknięcie nieuprawnionego dostępu do poufnych informacji.
server_icon.png

Szczegółowy raport dotyczący konta

Klient otrzymuje szczegółowy raport z audytu, który zawiera analizę procesów związanych z zarządzaniem magazynem oraz przygotowaniem i wysyłką zamówień. Raport uwzględnia wszystkie obszary, które zostały poddane ocenie, w tym ocenę jakości procesów, identyfikację obszarów wymagających usprawnienia oraz sugestie dotyczące wprowadzenia zmian w celu poprawy efektywności.

Baselinker wsparcie Premium

Dzięki profesjonalnemu wsparciu Twój biznes jest w stanie funkcjonować 24/7 bez żadnych przerw wszystkie problemy i komplikacje rozwiążemy za Ciebie. Skorzystaj z naszego wsparcia i ciesz się z bezproblemowej sprzedaży.

Standardowy Plan

599
Netto/Miesięcznie

Idealny Plan Rozwoju

999
netto/Miesięcznie

Rozszerzony Plan

1999
Netto/Miesięcznie
Scroll to Top